Mentenanta Sisteme de Alarma – reprezinta totalitatea operatiunilor de intretinere si reparatie a unui sistem de Alarma. Lucrarile de mentenanta in special persoanelor juridice sunt obligatori conform legi 333 Art. 92 litera E si au ca scop mentinerea in stare de functionalitatea a sistemelor de alarma. Lucrarile de mentenanta pentru sisteme de alarma sunt executate doar de personal autorizat (Licenta I.G.P.R.) in baza unui contract de mentenanta sisteme alarma.
Mentenanta Sisteme de Alarma – Interventii
- Interventii Semestriale – In baza unui contract de mentenanta sunt asigurate gratuit 2 interventii anuale ( o interventie la 6 luni ) conform legislatiei in vigoare.
- Interventii la cerea Beneficiarului – se pot asigura un numar de interventii nelimitate contra cost prin apelara Telefonica ( 0728461919) sau prin e-mail ( mentenanta@asivec.ro)
Mentenanta Sisteme Alarma – Preturi
- Interventii Semestriale – este un tarif fix incepind de la 200 de ron + TVA ( 1 obiectiv), stabilit prin contractul mentenanta sisteme de alarma. Pretul final al unei interventii semestriale se stabiliteste in urma unei vizionari a obiectivului propus pentru interventii semestriale, unde se stabileste cu exactitate, gradul de risc al obiectivului, dimensiunile spatiului, modelul sistemului de alarma, etc.
La finalul lucrarilor de mentenanta semestriale se vor trece in jurnalul de mentenanta observatii legate de starea sistemului de alarma ( functionalitate, zonare, defectiuni remediate). Jurnalul de Service este obligatoriu si se prezinta lucratorilor din Politia Romana – Compartimentul Directie Ordine Publica fie in urma unui control inopinat sau solictari acestora in scris.
- Tarif Interventii la cererea Beneficiarului – astfel de interventii se fac numai la cererea Beneficiarului iar tariful poate varia in functie de complexitatea situatiei. Pentru interventiile urgente ce nu pot fi amante ( detector defect, consola centrala defecta, Etc. ) pretul va fi stabilit in functie de ora/orele ce sunt necesare remedierii situatiei, pentru interventiile ce pot fi amante ( suplimentare sistem de alarma), tariful se stabileste in urma unei oferte acceptate de catre beneficiar.
La finalul lucrarilor de mentenata se va intocmi proves verbal ( semnat si stampilat) cu lucrarile efectuate. Procesul verbal de mentenanta este obligatoriu si se prezinta lucratorilor din Politia Romana – Compartimentul Directie Ordine Publica fie in urma unui control inopinat sau solictari acestora in scris.
Mentenanta Sisteme Alarma – Operatiuni Efectuate
- Deplasarea unei echipe specializate in locatie
- Verificarea traselor de cablu (daca sistemul este cablat) sau a intensitatii frecventei de wireless (daca sistemul este wireless).
- Verificarea sursei de alimentare 220V a acumulatorului si UPS.
- Verificare si testarea sistemului in caz de scurtcircuit sau caderi de tensiune.
- Verificarea componentelor sistemului : Detectori de miscare, Sirena, Contacti Magnetici, Butoane, Etc.
- Schimbarea bateriilor.
- Inlocuirea diferitelor componente ce nu functioneaza ( in urma unei discutii in prealabil cu Beneficiarul)
- Curatarea echipamentelor de praf sau impuritati.
- Operatiunea va fi inregistrata in registru/jurnalul de control.
Cu ce te putem ajuta?
Indiferent daca ai nevoie de mentenanta si / sau achizitionarea unui sistem de alarma pentru un apartament, o casa sau un spatiu comercial, ne poti contacta pentru a discuta in amanunt despre produsele si / sau serviciile de care esti interesat.
Te invitam sa descoperi sectiunea noastra de blog unde poti gasi mai multe articole care ti-ar putea fi de folos. In pagina de blog dorim sa publicam periodic articole utile si interesante despre solutii de securitate integrate si automatizari ce iti vor face viata mai sigura si mai usoara.