Detalii despre platii

Plata numerar/ramburs

Plata se face in lei, integral, la livrare. În cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face catre agentul de curierat care efectueaza livrarea. Agentul de curierat este obligat sa ofere clientului o chitanta nefiscala care atesta efectuarea platii. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.Plata produselor comandate de pe site-ul nostru se poate efectua in avans sau la livrarea produselor.

Plata in avans:

Ne rezervam  rezervam dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Plata in avans se poate realiza prin ordin de plata. Plata in avans se considera si plata cu ajutorul cartii de credit online. In acest caz vom solicita procesatorului de plati electronice confirmarea securitatii si a validitatii tranzactiei, si va efectua verificari suplimentare acolo unde este cazul, inainte de livrarea produselor, aceasta verificare putand duce chiar la anularea comenzii respective din motive de securitate.

Livrare

Livrarea produselor se va face pe teritoriul Romaniei, cat si international in anumite cazuri . Ne rezervam dreptul sa efectuam confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea telefonica a clientilor in maxim 48 ore.
Daca o comanda nu este confirmata in doua zile lucratoare ne rezervam dreptul de a anula aceasta comanda.
1. Termenul de livrare este de maximum1-3 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii dvs.
Este posibil ca in cazul in care exista o cerere mare pentru un anumit produs, stocul de la depozit sa se epuizeze, astfel incat termenul de livrare a produsului sa fie mai mare. In aceasta situatie, veti fi notificat telefonic/scris pentru fiecare caz in parte.
2. Produsele comandate pot fi livrate prin curier rapid, cu plata ramburs.
3. In cazul in care optati pentru livrarea prin curierat rapid, se va factura un cost de transport de 15 RON + TVA pe comanda.
In cazul livrarii cu ramburs, va rugam sa verificati integritatea ambalajului in prezenta curierului. Daca exista nereguli, inregistrati-le impreuna cu curierul intr-un proces verbal pe care il expediati apoi pe adresa noastra. Vom avea astfel posibilitatea, in aceasta situatie neplacuta, de a remedia eventualele probleme aparute in timpul transportului, pe baza procesului verbal de constatare.
4. Coletul poate fi desfacut numai dupa acceptarea si achitarea rambursului.
Garantam continutul coletului in conformitate cu comanda dumneavoastra.
5. Pentru sezizarii va rugam sa ne contacati la telefoanele afisate pe prima pagina a site-ului.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare totodata ne rezervam dreptul de a intarzia sau a anula anumite livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Calitate

Toate produsele comercializate prin acest site sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Pentru ca produsele care ajung la dumneavoastra sa corespunda unui nivel calitativ cat mai inalt, acestea sunt strict verificate inainte de ambalare in vederea livrarii. Chiar si in conditiile de maxima atentie pot aparea probleme, astfel, pentru ca dumneavoastra sa puteti cumpara fara riscuri, toate produsele defecte din fabricatie, fara a prezenta semne de uzura, vor fi schimbate fara costuri suplimentare, in cel mai scurt timp posibil.

Sesizarii

In cazul unor probleme legate de comanda sau alte situati va rugam sa ne contactati la adresa contact@asivec.ro sau la telefonele  afisat in zona de contact.