Înfiintata în 2014 ASIVEC este o societate cu capital privat integral românesc, care are ca obiect de activitate  comercializarea de articole sisteme de alarma, sisteme antiincendiusisteme video/cctv care sa sporeasca securitatea dumneavoastra sau a companiei dumneavoastra.

Suntem specializati în implementarea  sistemelor de alarma si  împotriva incendiilor pentru protejarea obiectivelor importante si evaluare la risc la securitate fizica.

In conditiile unei concurente din ce in ce mai acute intre societati,consideram ca  succesul  apartine companiilor care pun in centrul activitatii lor clientii. In acest sens, ASIVEC  a constientizat ca satisfacerea cerintelor acestora are la baza calitatea realizarii proiectelor.

Departamentul tehnic din cadru companiei noastre va sta la dispozitie 24/24 pentru a va raspunde la intrebari si nelamuriri. Totodata va putem  sprijini in gasirea celor mai optime solutii, cu diverse recomandari  sau sfaturi.

DE CE SISTEME DE SECURITATE ?

Un operator uman nu poate urmări simultan și în mod eficient mai mult de 16 camere video. De asemenea, nu poate să observe cum se realizează accesul în timp real pe mai mult de 8 uși. Fiecare sistem de securitate are propria interfață software sau hardware (tastaturi) și necesită o atenție distributivă sporită. După o oră, operatorul sau dispecerul va obosi. După 3 ore, nu va mai fi atent la imagini sau evenimente afișate în timp real în jurnalul de evenimente.

O platformă integrată de securitate poate reduce cu 75% timpul de decizie și intervenție în cazul unui eveniment față de soluțiile de securitate descentralizate.

Clienții care utilizează sisteme integrate de securitate economisesc peste 60% din cheltuielile rezultate din exploatarea și mentenanța sistemelor individuale prin utilizarea unei singure baze de date.

Astfel că dispunem de toate produsele necesare pentru a putea construi o soluție de supraveghere și analiză video în funcţie de cerinţele clienţilor. Toate echipamentele cu care lucrăm sunt atent selectate de echipa noastră tehnică.  Departamentul tehnic din cadru companiei noastra va sta la dispozitie pentru a va raspunde la intrebari si nelamuriri, totodata va putem  sprijini in gasirea celor mai optime solutii, cu diverse recomandari  sau sfaturi. Dorim să vă oferim cele mai bune sisteme de protecție În funcție de spațiul dumneavoastră sau mediul de activitate.

Sistem de alarmă

Nu există nici o îndoială cu privire la avantajul unui sistem de alarmă modern instalat acasă sau la locul de muncă. Nu numai că ne protejează viața și bunurile, ci ne ajută  să stăm relaxați atunci când suntem preocupați de lucruri mult mai importante sin viață. Avansul tehnologic extrem de rapid a facut ca, in zilele noastre, un sistem de alarma sa fie dotat cu functii inteligente si sa poata comunica la distanta cu proprietarul locuintei sau al cladirii de birouri unde este instalat, dar si cu autoritatile.


Controlul Accesului

Sisteme flexibile de control al accesului cu soluţii de supraveghere video integrate şi control intuitiv pentru protecţie împotriva persoanelor neautorizate, a furtului de bunuri şi informaţii, pentru urmărirea utilizatorilor şi localizarea unităţilor de transport prin puncte de control, pentru crearea unei baze de date şi evaluarea timpilor de muncă şi odihnă.


DE CE EVALUARE DE RISC ?

Procesul de evaluare de risc cuprinde urmatoarele faze:

stabilirea contextului

identificarea riscului

analiza riscului

estimarea riscului

tratarea riscului


ATENTIE!!!  Anual o evaluare de risc la securitatea fizica este obligatorie.


Legislatia in domeniul securitatii prevede unele masuri absolut obligatorii.

Hotărârea Guvernului nr. 301/2012 actualizată conform Hotărârii nr. 1002/2015 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.


Analiza de risc are ca scop identificarea factorilor interni si externi ce afecteaza in mod direct sau indirect securitatea fizica a persoanelor care isi desfasoara activitatea in cadrul unei unitati.


Sistemele de securitate generate in urma analizei de risc la securitatea fizica, trebuie implementate in maxim 60 de zile de catre unitatile ce fac obiectul unei evaluarii.


In urma implementarii sistemelor de securitate conducatorii au obligatia sa asigure mentenanta acestor numai prin firme specializate si autorizate cel putin odata la 6 luni pentru asigurarea functionalitatii acestora. Incalcarea prevederilor din legislatia specifica privind elaborarea si implementarea analizei de risc la securitatea fizica constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5000 la 10000 RON